Monday, January 18, 2010

Mula berminat selepas aku ditangkap... tangkap dek tukang tangkap gambar di kedai gambar. Minat hanya sekadar kagum, ia hanyut dek tumbesaran hingga ke alam bekerjaya di bidang penerbitan. Terbabit di alam grafik dalam menerbitkan buku dan majalah mendekatkan aku dengan bidang fotografi tapi keketatan masa dan tumpuan mengejar deadline membataskan masa untuk bermesra dengan kamera. Setelah sekian lama dan teknologi media bertambah maju aku memaksakan diri melayannya walaupun bakal menghimpit masa bekerja. Aku kena berubah kerana takde siapa pun boleh merubah aku kecuali aku sendiri. Sekurang-kurang aku dapat melampiaskan tekanan kerja dan lega apabila menatap hasilnya. Aku bagai dapat menghentikan atau menangguhkan seketika masa yang tidak pernah berundur dan mengabadikannya untuk tatapan lantas membawa kembali ke masa yang pernah dilalui.

Berbekalkan Canon 1000D di sini la galeri untuk aku pamerkan karya aku...

No comments:

Post a Comment